22 Dalda Emmy Adayı Olan Dizi Hangisi?

 


Bu hafta 69. Emmy ödülleri için adaylar açıklandı. Amerikan televizyon yapımlarına verilen bu ödülü özellikle biz dizi-severler büyük bir merakla bekliyoruz.

Bu senenin bombası "Westworld" olmuş. HBO'nun dizisi tam 22 dalda aday olmuş. Henüz izlemediyseniz tam sırası.

Ve ödüller ne zaman verilecek? Emmy ödülleri 17 Eylül'de Los Angeles Microsoft Stüdyosu'nda yapılacak bir törenle sahiplerini bulacakmış. Anlayacağınız kaçırdığımız dizilere göz atmak için yeterli vaktimiz var ;p

Ve adaylar:

westworld,genius,better call saul,the handmaid's tale,stranger things
En İyi Drama Dizisi
Better Call Saul
The Crown
The Handmaid's Tale
House of Cards
Stranger Things
This Is Us
Westworld

westworld,genius,better call saul,the handmaid's tale,stranger things
En İyi Komedi Dizisi
Atlanta
Black-ish
Master of None
Modern Family
Silicon Valley
Unbreakable Kimmy Schmidt
Veep

westworld,genius,better call saul,the handmaid's tale,stranger things
 En İyi Erkek Oyuncu 
(Drama)
Sterling K.Brown - "This Is Us"
Anthony Hopkins - "Westworld"
Bob Odenkirk - "Better Call Saul"
Matthew Rhys - "The Americans"
Liev Schreiber -  "Ray Donovan"
Kevin Spacey - "House of Cards"
Milo Ventimiglia - "This Is Us"

westworld,genius,better call saul,the handmaid's tale,stranger things
En İyi Kadın Oyuncu 
(Drama)
Viola Davis - "How To Get Away With Murder"
Claire Foy - "The Crown"
Elisabeth Ross - "The Handmaid's Tale"
Keri Russell - "The Americans"
Evan Rachel Wood - "Westworld"
Robin Wright - "House of Cards"


westworld,genius,better call saul,the handmaid's tale,stranger things
 En İyi Erkek Oyuncu 
(Komedi)
Anthony Anderson - "Black-ish"
Aziz Ansari - "Master of None"
Zach Galifianakis - "Baskets"
Donald Glover - "Atlanta"
William H. Macy - "Shameless"
Jeffrey Tambor - "Transparent"


westworld,genius,better call saul,the handmaid's tale,stranger things
En İyi Kadın Oyuncu
(Komedi)
Pamelo Adlon - "Better Things"
Jane Fonda - "Gracie and Frankie"
Allison Janney - "Mom"
Ellie Kemper - "Unbreakable Kimmy Schmidt"
Julia Louis Dreyfuss - "Veep"
Tracee Ellis Ross - "Black-ish"
Lily Tomlin - "Grace and Frankie"



westworld,genius,better call saul,the handmaid's tale,stranger things
En İyi Kısa Dizi
Big Little Lies
Feud
Fargo
The Night Of
Genius


westworld,genius,better call saul,the handmaid's tale,stranger things
En İyi Kadın Oyuncu
(Kısa Dizi)
Reese Witherspoon - "Big Little Lies"
Susan Sarandon - "Feud"
Jessica Lange - "Feud"
Nicole Kidman - "Big Little Lies"
Felicity Huffman - "American Crime"
Carrie Coon - "Fargo"


westworld,genius,better call saul,the handmaid's tale,stranger things
En İyi Erkek Oyuncu
(Kısa)
Robertt De Niro - "The Wizard Of Lies"
Ewan McGregor - "Fargo"
Benedict Cumberbatch - "Sherlock"
Geoffrey Rush - "Genius"
Riz Ahmed - "The Night Of"
John Turturro - "The Night Of"

13 yorum:

  1. Emmy adaylarını inceleyince dizilerden ne kadar uzak kaldığımı fark ettim. Bir tek House of Card'ı izlemişim. Westworld hakkında güzel şeyler duymuştum. Hak ettiği ödülleri alsın isterim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de listenin neredeyse yarısını izlememişim.
      Westworld güzel bir dizi, tavsiye ederim.

      Sil
  2. Sibelynka ne oldu film meydan okuma projen, unuttun mu yoksa? Neler bekliyor bizi, meraktayım :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok unutmadım ama yaz mahmurluğu ile katılım olur mu olmaz mı diye düşündüğümden elim gitmedi bir türlü :p

      Sil
    2. Bence yaz bu tarz etkinlikler için doğru bir zaman değil. Sizde durumlar nasıl bilmiyorum ama benim blog görüntülenme ve yorum sayım ciddi oranda düştü. Eylül,ekim gibi daha çok insana ulaşabilirsin diye düşünüyorum. Tabii yine de sen bilirsin. Ben hep burdayım zaten :-)

      Sil
    3. Bir dizinin 22 dalda aday olmasından çok 22 dalda ödül verilebilmesine şaşırdım. Saymaya çalışsam 15'te kalırdım :-)

      Sil
    4. Evet ben de aynı şeyi düşünüyorum. Yaz aylarında kimsenin eli internete gitmiyor sanırım. O yüzden ben de biraz bekleme kararı aldım :)

      Sil
  3. Benim için komedi dizileri önceliklidir 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komedi dalındaki hiçbir diziyi izlemediğimi farkettim. Yavaştan başlayacağım ben de...

      Sil
  4. Better Call ve WestWorld en sevdiklerim. İkisi de kazansın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Better Call Saul'un methini çok duydum. Bir an önce izlemek için sabırsızlanıyorum.

      Westworld ise oldukça fazla ödülü evine götürecek gibi görünüyor. Bakalım göreceğiz

      Sil
  5. Bu akşam bir film izlemeyi düşünüyordum ki senin bloğa bakayım dedim. Westworld dizisini izlemeye karar verdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo süper!
      Umarım keyifle izlemişsindir.

      Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.