Tatil Makyaj Çantam Hazır!


Heyyyooo!
Ben de yakında sıcak kumlardan serin denizlere atacağım kendimi. Zaten hayatta sen sevdiğim şeylerden biridir tatil bavulu hazırlamak (kim sevmez ki?:p) 

Tatile mümkün olduğunca az şey götürmeye çalışırım. Hatta imkan olsa da tek bir elbise ile geçirsem diyenlerdenim. Sonuçta hafiflemeye ihtiyacımız var değil mi?

Makyaj çantamda da ağırlığı daha çok güneş kremleri yapıyor. Yıllardır Amber Solaire kullanıyorum ve memnunum. Hem krem olanını hem de "Dry Mist" spreyini aldım. Koruma olarak 30 bana yeterli geliyor çünkü bronzlaşmayı sevenlerdenim.

"After Sun" krem de olmazsa olmazlardan, çünkü güneşten sonra cildi rahatlatmak gerek!

"Solair Bronzlaştırıcı"yı kullanmanın da tam zamanı! Biraz yandıktan sonra cilde güzel bir parlaklık veriyor. Kullanması zahmetli biraz ama...

Roll-on yaz-kış vazgeçilmez ürünlerden. Ben hafif kokusuyla Fa'yı aldım yanıma.
Saçlarım için normalde de kullamayı çok sevdiğim "Elseve Saç Güzelleştirici Yağ"ı tercih ediyorum. Hem nem veriyor hem de saçlarımın kabarmasını engelliyor. 

Deniz kıvırcığını belirginleştirmek, biraz beach waves görüntüsü yakalamak için yine çok sevdiğim "Toni&Guy Deniz Tuzu Sprey"i kullanıyorum.

Makyaj malzemesi olaraksa 2 ürün var: Clinique "Chunky Cherry"  ve "Peach Me Perfect Skin Glow". Her iki ürünün de hafif renklendirmesi benim için yeterli olacak.

Ve fotoğrafa eklemeyi unuttuğum ama olmazsa olmazım Bephantol de makyaj çantamdaki yerini alıyor. E daha ne olsun?


💋 💋 💋

Sizin tatil çantanızın olmazsa olmaz ürünleri nedir?

12 yorum:

  1. Yanına sinek böcek ısırmaları için bir şeyler al bir ağrı kesici al anne tavsiyesi bir tane ince hırka da mutlaka al..iyi tatillet💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne tavsiyesi mutlaka dinlenirr :) Cok tesekkürler

      Sil
  2. O zaman sana iyi tatiller :). Bol bol dinlen, güzel zaman geçir :). Bronzlaş, yüz gel :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o denizden cikar miyim??
      Cok tesekkür ederim

      Sil
  3. Biz erkeklere sormuyorsun her halde :)
    Bu arada yarın bende tatile çıkıyorum he he he :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu makyaj cantasi olunca...
      Oooo super! Sen de guzel ve keyifli bir tatil gecirirsin umarim.

      Sil
  4. Çok güzeller.İyi tatiller :D

    YanıtlaSil
  5. Yüzüm için güneş kremi (sabah kalkar kalkmaz sürmek üzere), stilex (Geçen unutmuşum sinekler ısırınca sinir oldum), yara bantı, exipial lipo (güneş yanıklarına bire bir nemlendirici).

    İyi tatiller, iyi eğlenceler iyi dinlenmeler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Exipial lipo'yu duymamistim. Yazman cok iyi oldu.
      Tesekkur ederim, bol bol dinlenirim umarim

      Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.