Film Yorum: Her Şey (Everything, Everything)


Bu hafta gösterime giren filmler arasında yer alan "Her Şey" romantik bir aşk hikayesi izlemek isteyenler için en doğru seçim. Nicola Yoon'un 2015 yılı "çok satanlar" listesine girmiş romanından uyarlanan film özellikle genç izleyicilere keyifli bir 90 dakika vadediyor.

Maddy doğduğundan beri, dış dünyadan izole yaşamak zorunda kaldığı bir hastalıkla mücadele etmektedir. Bağışıklık sistemi çok güçsüz olduğundan, çevredeki en ufak bir virüs bile onun için ölümcül olabilmektedir.


Doktor olan annesinin Maddy için özel olarak dizayn ettiği özel evlerinde hemşire eşliğinde yaşamlarını sürdürmektedirler.

Ancak genç kız için hayat sadece metrekarelerle sınırlıdır, en fazla pencereden dışarı bakabilir. Dış dünyaya atım atmayı düşünemez bile!
Ancak bir gün yan evlerine taşınan komşuları Maddy'nin hayatını tamamen değiştirecektir. İlk günden komşunun yakışıklı oğlu Olly ve Maddy birbirlerinden etkilenir ve sadece pencereden bakışarak başlattıkları bu aşk hikayesini yaşatmak için mücadeleye başlarlar. 

Ancak geçen günler Maddy'ye hiç tahmin etmediği soruların cevabını getirecektir. (Sürprizlere hazır olun!)
Başrollerinde "Açlık Oyunları"ndan tanıdığımız sevimli Amandla Stenberg, Nick Robinson ve Anika Noni Rose'un paylaştığı filmin yönetmenliğini Stella Meghie yapmış.

Ben başroldeki 2 ismin kimyasını ekranda çok uyumlu buldum. Bunun dışında eforsuz, doğal gözüken oyunculukları da keyifli bir seyir sunuyor biz izleyenlere.  

Bol romantizmle tatlandırılmış bir tutam hüzünle "Her Şey" sevimli bir aşk hikayesi izlemek isteyen tüm gençlere ve kendini genç hissedenlere...



Herkese keyifli seyirler!


10 yorum:

  1. Kitabı okumuştum şu an şaşkınım çünkü filme uyarlandığını bilmiyordum.Kitap güzeldi,filmini de izlemek isterim:) Tabi ki kitap bir tık önde benim için her zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım nasıl bulacaksın.
      Yorumlarını bekliyorum.

      Sil
  2. Güzel bir filmdi, izlediğimde böyle bir son beklemiyordum ben de.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunu ben de biraz dramatik bekliyordum ama değişik bir final olmuş.

      Sil
  3. Her yerde bu film var, bir ara bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıtımını iyi yapıyorlar anladığım kadarıyla

      Sil
  4. Bu tarz filmler güzel olup üzüyor sonuyla. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimseye söyleme ama bu üzmeyenlerinden 🙈🙉🙊

      Sil
  5. Aman yanlış anlaşılmasın izlemedim filmi.😯 Sonu hakkında hiçbir fikrim yok. Sadece diğer filmlerden bahsediyordum. 😅

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.