Nuxe Çok Amaçlı Kuru Yağ 🔮


Severek kullandığım ve çevremdeki herkeslere denemeleri için önerdiğim ürünlerden biridir Nuxe Huile Prodigieuse Kuru Yağ... Bunu bilen yakın bir arkadaşım da böyle güzel bir sürpriz yapmış bana 💋💋

Ben de fırsat bu fırsat diyerek çok sevdiğim ve kokusuna bayıldığım bu ürünle ilgili yorumlarımı paylaşmak istedim.


Nuxe Kuru Yağ'ın pek çok kullanım alanı var - ki muhtemelen çoğumuz biliyoruz.
Öncelikle cildinize nem kazandırmada harika bir ürün. Çünkü %98.8 oranında doğal içerikten oluşuyor ve içeriğinde 6 farklı bitkisel yağ barındırıyor :

  • Tatlı Badem Yağı
  • Fındık Yağı
  • Macadamia Yağı
  • Hodan Yağı
  • Sarı Kantaron Yağı
  • Kamelya Yağı

Böylesine yoğun bir yağı saçlarınıza, cildinize rahatlıkla kullanabilirsiniz. Ben Nuxe Kuru Yağı özellikle cilt nemlendirmede kullanıyorum. Nemlendiricimin içine 1-2 damla bu yağdan damlatıyorum. Çok fazla kullanmamaya dikkat ediyorum çünkü cildim yağlıya dönük karma - disko topu olmam an meselesi :o

Bunun dışında saç uçlarıma da arada sürüyorum. Banyo öncesi de maske şeklinde kullanılabiliyormuş ama ben sonrasında kullanmayı tercih ediyorum. Saçlarımı nispeten daha yumuşak hale getiriyor ama kullanım miktarına da dikkat etmek gerekiyor.


Ya da tüm vücudunuzda kullanıp parlak ve canlı bir cilt görüntüsü de kazanabilirsiniz. (Bunun için ışıltılı olana da mutlaka göz atın derim) Özellikle yaz bitmeden, bronz teni kaybetmeden bu yağı kullanmanın tam zamanı! Bu arada yağ olduğu için gözünüz korkmasın cildiniz ve saçını hemen emiyor ürünü. Zaten kuru yağ denilmesinin nedeni de bu. 

Benim şu an kullandığım şişe 100 ml. ve spreyli olmasından dolayı kullanımı çok rahat. Ancak sanırım 50 ml. şişelerde sprey başlığı yok.Yeterli miktar ürün kullanabilmek için küçük ama mühim bir ayrıntı bu.

Sonuç olarak doğal içerikli ve besleyici bir yağ arayışında iseniz Nuxe ürünlerine göz atmadan karar vermeyin!

Ve kişisel bir not: Aktarlardan aldığınız yağlara doğal denmesine çok inanmayın. Çoğunun içeriği sentetik. Ve bunları yüzlerinde kullanıp yara, iz,leke vs. gibi problemlerle karşılaşanlar çok. Buna aman dikkat edin 👁


Siz hiç Nuxe Kuru Yağı deneme fırsatı buldunuz mu? 
Yorumlarınız ne oldu?

4 yorum:

  1. Nuxe duş jelini kullandım kokusu şahane ama yağını bu kış için almayı düşünüyorum. Çünkü çoook kuru Ankara :/ Umarım işer yarar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ben de onu kullanmadım.
      Ama kokuları nefis kesinlikle katılıyorum :)

      Sil
  2. disko topu sfjsdj hala gülüyorum ya

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.